close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור מתנה ליולדת?

מערכת שורשיז שבט, תשעו27/01/2016

כדי לרכוש מתנה ליולדת אין צורך לצאת מהבית וניתן באמצעות חנות מקוונת לשלוח ליולדת מתנה מקורית ומרגשת

תגיות:

כל תינוק חדש המצטרף למשפחה הוא אירוע משמח ומרגש, עבור היולדת, האב הטרי ושאר בני המשפחה. כדי לחגוג יחד עם המשפחה הנרגשת נהוג לרכוש עבור היולדת והתינוק החדש מתנה מקורית וייחודית. יש המעדיפים לשלוח זר פרחים לחדר בבית החולים בו היולדת שוכבת או לביתה, מומלץ להשקיע מעט זמן ומחשבה על מנת לבחור מתנה מקורית ושימושית עבור היולדת ותינוקה.

מגוון עצום של מתנות לתינוק וליולדת

בשנים האחרונות ניתן למצוא שלל מתנות נפלאות ומפנקות ליולדת הנרגשת ולתינוק החדש המצטרף למשפחה. כדאי להגדיר מראש מסגרת תקציב, כך קל יותר לבחור מתנה לתינוק

וליולדת, וגם תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי בחנויות המתמחות במתנות לאירוע המשמח. למעשה, כיום אין צורך להגיע לחנות למוצרי תינוקות או להסתובב שעות ארוכות בקניונים על מנת לרכוש מתנה, כיוון שניתן להזמין באמצעות אתר האינטרנט של חברה המתמחה ביבוא ושיווק מתנות ומשחקים לילדים בכל הגילאים ומציעה גם מבחר מתנות ומארזים מעוצבים ליולדת.

מתנות מקוריות וייחודיות

בבואכם לרכוש מתנות ליולדת כדאי להשקיע בנושא זמן ומחשבה, לבטח אתם מכירים את ההורים לכן תוכלו להתאים עבורם מתנה מקורית וייחודית, ותוכלו לרכוש מארז מעוצב עם שלל פריטים שימושיים לתינוק וליולדת. כך לדוגמה, ניתן לרכוש בחנות המקוונת או בחנות עצמה מארז בהתאמה אישית, ולכלול בתוכו פריטים מעוצבים ואיכותיים לתינוק ולאם. בין היתר תוכלו לבחור מארז קלאסי הכולל שמיכה לתינוק מכותנה 100%, סינר אוכל מעוצב בשלל גוונים ועיטורים, מטלית רחצה וכדומה. ככל שתקציבכם גדול יותר כך תוכלו לבחור מארז מפנק במיוחד כגון מארזי חבילות פינוק הכוללים שמיכת עיטוף לתינוק, סינרי אוכל, מגבת רחצה עם קפוצ'ון לתינוק מכותנה רכה ונעימה למגע, או חבילה יקרה יותר הכוללת גם שמיכת מבד טטרה וכותונת לילה מעוצבת לתינוק.

חשוב לדעת כי קיימים מארזי שי ליולדת המתאימים לתינוק או לתינוקת, אך אתם יכולים להיות יצירתיים ולבחור במארז שי הכולל שלל מתנות קסומות ומפנקות ליולדת כמו קרמים וסבונים טבעיים ואיכותיים וכדומה.

מתנה שימושית לחודשים הראשונים לחייו של התינוק

כל הורה טרי יודע כי עליו לרכוש ציוד רב לקראת הלידה, ועם הגעת התינוק החדש לבית יש להשלים קניות ולרכוש עוד שלל פריטים. לכן, מומלץ להיוועץ עם ההורים הטריים ולשאול אותם האם יש להם צורך במוצר שימושי כדי לסייע להם ולהפחית את הנטל הכלכלי מכתפיהם. ניתן לרכוש מתנות שימושיות כמו מנשא לתינוק מבד רך ונעים, תיק מעוצב לעגלה עם חלוקה פנימית יעילה ותאי אחסון לארנק, לבקבוקי שתייה ולטלפון הנייד, שמיכות פיקניק מעוצבות, מוביילים למיטת התינוק, מארז עם מוצרי רחצה לתינוק הרך וכדומה.

לסיכום, כדי לרכוש מתנה ליולדת אין צורך לצאת מהבית וניתן באמצעות חנות מקוונת לשלוח ליולדת מתנה מקורית ומרגשת, עם פריטים שימושיים לתינוק או להורים. את המתנה ניתן לשלוח לבית החולים או להמתין מספר ימים ולשלוח את המתנה לביתה של היולדת.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה